Heliview lanceert training 'Cyber Security'

hacker2

Heliview heeft een training 'Cyber Security' opgenomen in haar portfolio. Deelnemers worden tijdens de praktische training wegwijs gemaakt in de wereld van cybersecurity.

Tijdens de tweedaagse training Cyber Security leert men een cyber security raamwerk op te zetten. In zo’n raamwerk wordt onderscheid gemaakt tussen verschillende soorten maatregelen, ondergebracht in verschillende fasen. Alleen preventieve maatregelen houden cyberdreigingen niet buiten de deur. Detectie en respons zijn dan ook van cruciaal belang om de schade te beperken en de reguliere bedrijfsvoering zo spoedig mogelijk te herstellen.

De training wordt door Heliview in samenwerking met Atos georganiseerd. De trainingen worden gegevens door vier professionals van Atos.

Lees ook
Gesprek met Erik Wolthuis en Mark Rövekamp van Kyocera

Gesprek met Erik Wolthuis en Mark Rövekamp van Kyocera

Erik Wolthuis is Marketing en Product Manager bij Kyocera Document Solutions. Zijn collega Mark Rövekamp is Product Manager voor diensten en software en de privacy lead. Zij spraken over het belang van beveiligde printomgevingen en documentmanagement.

FortiGuard Labs signaleert toename criminele activiteiten op dark web gerelateerd aan Olympische Spelen 2024

FortiGuard Labs signaleert toename criminele activiteiten op dark web gerelateerd aan Olympische Spelen 2024

FortiGuard Labs, de organisatie van Fortinet voor onderzoek en informatie en, heeft een aanzienlijke toename in cybergevaren waargenomen in de aanloop naar de Olympische Spelen in Parijs.  Volgens een nieuwe analyse van FortiGuard Labs op basis van informatie over bedreigingen verstrekt door FortiRecon, zijn de aankomende Olympische Spelen al meer1

Het veranderende dreigingslandschap in Europa tijdens de sportzomer

Het veranderende dreigingslandschap in Europa tijdens de sportzomer

Voor het bieden van de allerbeste ervaring rondom sportevenementen, is het noodzakelijk dat er connectiviteit is op verschillende niveaus. Stakeholders zoals leveranciers, sponsors, medewerkers, deelnemers en het publiek zijn afhankelijk van connectiviteit. Dit gaat van kaartverkoop en merchandise tot het kopen via e-commerce, tot toegang tot de l1