IDC MarketScape: NTT gepositioneerd als leider in IDC MarketScape for Worldwide Managed Security Services 2020

NTT logo 400300

NTT Ltd, de wereldwijde global technology services provider, is gepositioneerd als leider in IDC MarketScape: Worldwide Managed Security Services (MSS) 2020 (doc #US46235320, september 2020). Het rapport benadrukt het gemak van zakendoen met NTT, en erkent NTT’s threat intelligence en nauwkeurige threat-detectiecapaciteiten.
 
Volgens het rapport, waarin NTT Ltd. en zeventien andere MSS-aanbieders worden geëvalueerd, combineert NTT zijn resources en platform tot één, waarbij het MSS-aanbod is afgestemd op bedrijfsspecifieke doelen en de basis vormt voor alle services van NTT. Het rapport benadrukt de modulaire aanpak waarmee NTT services af kan stemmen op de klant en zo waarde levert; de ondersteuning voor hybride IT- en OT-omgevingen, en de geavanceerde analytics die de spreekwoordelijke speld in de hooiberg opsporen.
 
Met het oog op de toekomst wijst IDC MarketScape ook op de voortdurende investeringen van NTT in R&D en geautomatiseerde platformen.
 
Matthew Gyde, CEO van de Security-divisie bij NTT Ltd.: “De gecontinueerde erkenning van NTT als Leider in IDC MarketScape for Worldwide MSS, na de erkenning eerder dit jaar1, als ‘leider in de Azië/Pacific IDC MarketScape, is een bevestiging van de cybersecurity-capaciteiten van NTT Ltd. en onze Secure by Design-aanpak. Met een dreigingslandschap dat zich blijft ontwikkelen en de toenemende security-risico’s hebben bedrijven behoefte aan strategische partners voor innovatieve oplossingen om hun cyberweerbaarheid te vergroten. Van met name predictive threat intelligence worden grote dingen verwacht. Om klanten op tijd van bruikbare dreigingsinformatie te kunnen voorzien en dreigingen voor hen op te sporen, blijft NTT Ltd. investeren in R&D voor de ontwikkeling van geavanceerde analysetechnieken en eigen tools.”
 
Met een wereldwijd netwerk van Security Operations Centers (SOC’s) en R&D-centers, en onze uitgebreide kennis van het dark web, heeft NTT Ltd. goed zicht op een groot deel van het wereldwijde internetverkeer. Dit geeft NTT Ltd. toegang tot data over logs, events, aanvallen, incidenten en kwetsbaarheden, waarmee het dreigingsinformatie verzamelt die klanten helpt bij het opsporen en beperken van en adequaat reageren op inbreuken.
 
Gyde: “We kijken constant naar wat we beter kunnen doen en hoe wij onze klanten de meeste waarde kunnen leveren. Zo wordt momenteel 75 procent van alle in onze SOC’s gedetecteerde dreigingen geregistreerd door supervised machine learning en dreigingsinformatie. Onze security-experts gebruiken algoritmes om patronen te herkennen, afwijkingen op te sporen en automatische securitycontrols te regisseren. Voor organisaties heeft het inbouwen van deze mate van intelligence in hun infrastructuur en applicaties de hoogste prioriteit.”
 
Download voor meer informatie het IDC MarketScape-rapport.
Lees ook
Gesprek met Erik Wolthuis en Mark Rövekamp van Kyocera

Gesprek met Erik Wolthuis en Mark Rövekamp van Kyocera

Erik Wolthuis is Marketing en Product Manager bij Kyocera Document Solutions. Zijn collega Mark Rövekamp is Product Manager voor diensten en software en de privacy lead. Zij spraken over het belang van beveiligde printomgevingen en documentmanagement.

FortiGuard Labs signaleert toename criminele activiteiten op dark web gerelateerd aan Olympische Spelen 2024

FortiGuard Labs signaleert toename criminele activiteiten op dark web gerelateerd aan Olympische Spelen 2024

FortiGuard Labs, de organisatie van Fortinet voor onderzoek en informatie en, heeft een aanzienlijke toename in cybergevaren waargenomen in de aanloop naar de Olympische Spelen in Parijs.  Volgens een nieuwe analyse van FortiGuard Labs op basis van informatie over bedreigingen verstrekt door FortiRecon, zijn de aankomende Olympische Spelen al meer1

Het veranderende dreigingslandschap in Europa tijdens de sportzomer

Het veranderende dreigingslandschap in Europa tijdens de sportzomer

Voor het bieden van de allerbeste ervaring rondom sportevenementen, is het noodzakelijk dat er connectiviteit is op verschillende niveaus. Stakeholders zoals leveranciers, sponsors, medewerkers, deelnemers en het publiek zijn afhankelijk van connectiviteit. Dit gaat van kaartverkoop en merchandise tot het kopen via e-commerce, tot toegang tot de l1