Hoe phishingbewust is jouw organisatie echt?

phishing

Ontdek het tijdens het NK-Phishing! 

 

Het NK-Phishing is terug! Na vier succesvolle edities is de competitie waarbij medewerkers van verschillende organisaties worden getest er weer. Lukt het jouw team om de phishing mails van dit jaar te herkennen? In teams van 10 strijd jouw organisatie tegen meer dan 500 andere deelnemers voor een mooie prijs. Klikt jouw team niet op de phishing mails en win je de finale? Dan win je een mooie prijs en is jouw organisatie: “De meest bewuste phishing bewuste organisatie van het jaar”! 

Meedoen is gratis en volledig vrijblijvend. Schrijf jouw team snel in! Via: NK-phishing.nl  

Waarom meedoen aan het NK-Phishing? 

Bij Surelock merken we dat phishing nog altijd een van de lastigst te bestrijden vormen van cybercriminaliteit blijft. Dit komt door de variërende niveaus van kennis binnen organisaties en de steeds sluwere e-mails, die voortdurend worden verfijnd door de doortrapte strategieën van cybercriminelen. 

Daarom hebben IT-Channel Pro en Surelock besloten om het NK-Phishing te organiseren. Het doel is om het kennisniveau van Nederlandse organisaties op een leuke en toegankelijke manier te verhogen. We zijn inmiddels in het vierde jaar beland en hebben al meer dan 6.500 phishing simulaties verzonden. Doe jij ook mee aan deze spannende maar vooral leerzame strijd? Schrijf je dan snel in. 

Wat kan je verwachten? 

Een spannende competitie waarbij we de tien deelnemers die jij opgeeft, zullen testen op hun kennis en vaardigheden rondom phishing. De phishing-e-mails worden gedurende acht maanden verstuurd en zijn, uiteraard, onaangekondigd. Na elke ronde ontvangt jouw team een video met daarin de resultaten van die ronde en tips om de simulaties te herkennen. Val je in ronde één al af? Geen probleem, je ontvangt gedurende de rest van het jaar alsnog de andere rondes – het gaat immers om het verhogen van het kennisniveau. 

Bereik je de laatste ronde? Dan word je uitgenodigd voor de finale: een spannende quiz waarin de winnaar zich onderscheidt van de overige deelnemers. Win je ook de finale, dan heb je het NK-Phishing gewonnen en mag je jouw organisatie de meest phishing bewuste organisatie van het jaar noemen. 

Schrijf u in voor het NK-Phishing 2024! 

Benieuwd geworden of jouw organisatie de phishing mails kan herkennen en wil je gratis meer bewustwording creëren over het onderwerp voor jouw organisatie? Schrijf je in voor het NK-phishing 2024! De inschrijving is gratis, je bent dus altijd winnaar in het NK-phishing. Alle deeInemers ontvangen na afloop van de competitie een benchmark-rapport van Surelock. Inschrijven kan tot en met 9 april. 

Meer over
Lees ook
Persbericht: Twee derde van de organisaties in de Benelux was in 2022 het slachtoffer van spearphishing

Persbericht: Twee derde van de organisaties in de Benelux was in 2022 het slachtoffer van spearphishing

Barracuda Networks heeft zijn 2023 Spearphishing Trends Rapport gepubliceerd. Daaruit blijkt dat ruim twee derde (68%) van de ondervraagde organisaties in de Benelux in 2022 het slachtoffer was van spearphishing. Dat is beduidend hoger dan het wereldwijde gemiddelde van 50 procent. Ook doen bedrijven in de Benelux aanzienlijk langer over het detec1

Kwetsbare functies in Microsoft Teams vergroten risico op phishing en malware-aanvallen

Kwetsbare functies in Microsoft Teams vergroten risico op phishing en malware-aanvallen

Onderzoekers van Proofpoint hebben verschillende verontrustende kwetsbaarheden ontdekt in Microsoft Teams die door cybercriminelen kunnen worden misbruikt voor phishing-aanvallen en het verspreiden van malware. Deze kwetsbaarheden vormen een aanzienlijk risico voor bedrijven die sterk vertrouwen op Microsoft Teams voor hun dagelijkse cloudbehoefte1

Mimecast waarschuwt voor phishing uit naam van Twitter

Mimecast waarschuwt voor phishing uit naam van Twitter

Beveiligingsonderzoekers van Mimecast hebben een nieuwe phishingcampagne ontdekt die gericht is op Twitter-gebruikers. In de phishingmails worden gebruikers zogenaamd geïnformeerd over het nieuwe betaalde abonnement waarmee zij een blauw vinkje achter hun naam kunnen krijgen. In werkelijkheid is dit een poging om persoonlijke gegevens te stelen.